Wachttijden
Verwijzers - wachttijden
Actuele wachttijden
Voor de actuele wachttijden kun je het beste direct contact opnemen met de vestiging.
Gemiddelde wachttijden
Hieronder kun je de gemiddelde wachttijden van de afgelopen periode per vestiging en behandeling opzoeken.
Componence Asset List
Verwijzers - uitleg wachttijden
Uitleg wachttijden
De getoonde wachttijden zijn gemiddelde wachttijden, gebaseerd op hoe lang cliënten de afgelopen drie maanden hebben gewacht. De wachttijd voor jouw cliënt kan daarom afwijken en er kunnen geen rechten aan de getoonde wachttijd worden ontleend. Goed om te weten: de genoemde wachttijden van de vestigingen van PsyQ/Lentis en PsyQ/Mondriaan zijn wel actueel.
Vermelding niet beschikbaar
Bij een vestiging kan de vermelding niet beschikbaar staan. Dit betekent niet dat er geen wachttijd is, maar dat er geen gemiddelde wachttijd berekend kon worden over de afgelopen drie maanden. Je kunt voor de actuele wachttijd contact opnemen met de vestiging.
Betekenis aanmeldingswachttijd (A)
Het aantal weken wachttijd tussen de aanmelding van je cliënt en het intakegesprek.
Betekenis behandelingswachttijd (B)
Het aantal weken wachttijd vanaf het eerste intakegesprek tot de start van de behandeling van je cliënt.
Wachttijden bij spoed
Bij crisis geldt uiteraard geen wachttijd. Lees hier hoe je directe zorg voor je cliënt aanvraagt.
Meer weten?
Een uitgebreide uitleg over de wachttijden vind je hier.
De wachttijden op onze website voldoen aan de regelingen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa). Op hun website lees je meer hierover.